تماس با پشتیبانی: 02155167811

موفقیت در سئو و 5 راز که کسی حاضر نیست آنرا به تو بگوید

در اینجا 5 نکته برای موفقیت در سئو وجود دارد که باید در وب سایت خود پیاده سازی کنید تا ترافیک طبیعی بیشتری داشته باشید. 1 - E.A.T  2 - طراحی واکنش گرا 3 - بررسی گواهینامه SSL 4 - پادشاه واقعی مخاطب هدف است نه محتوا 5 - ساخت لینکهایی غیر از لینکهایی که برای تبلیغ سایت به آنها پول میدهید   آیا کسی به شما گفته است که هدایت …
ادامه مطلب

لباس زیر مناسب آقایان

  لباس زیر یکی از مهم ترین بخش در بین تمامی لباس هاست چرا که مستقیما با سلامت جنسی و بهداشت در ارتباط است پس انتخاب نیز می تواند از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. معمولا تنوع لباس، حتی لباس زیر برای خانم ها بیش از آقایان است همین موضوع باعث شده که بسیاری از افراد ندانند که لباس زیر مناسب آقایان کدام است یا نسبت به انتخاب آن توجه …
ادامه مطلب

راهنمای خرید لباس برای پاییز 1401

  در گذشته که هنوز صنعت مد و فشن پیشرفت چندانی نداشت، پیدا کردن استایل شخصی برای هر کس در اولویت نبود اما حالا چنین نیست؛ تنوع زیاد و متفاوت بودن سلیقه ی طراحان لباس باعث شده تا هر کس بتواند برای خود در هر فصل از سال تیپ هایی متفاوت و متناسب داشته باشد. از آن جایی که به فصل پاییز نزدیک می شویم باید به فکر پیدا کردن …
ادامه مطلب

برای مصاحبه کاری چه لباسی بپوشم؟

مشاغلی که پیش از استخدام کسی با شما مصاحبه می کند اصولا حالت رسمی دارند پس به یک استایل متفاوت نیز نیاز دارید اما از آن جایی که بسیاری از افراد در این زمینه آشنایی کافی ندارند، زمانی که برای مصاحبه اقدام می کنند از آن ها استقبال نمی شود. اگر شما هم جز کسانی هستید که مدام از خود می پرسد برای مصاحبه کاری چه لباسی بپوشم؟ پس با …
ادامه مطلب

راهنمای خرید لباس برای بهار 1401

  فرا رسیدن فصل بهار, زندگی همه ما را دوباره زنده میکند. و در این فصل نو برای یک زندگی شادو مفرح بهتر است تغییر و تحول را از کمد لباسمان شروع کنیم. چون با یک انتخاب مناسب میتوانیم احساسی عالی در خودمان ایجاد نماییم که باعث بالا رفتن اعتماد بنفس مان میشود. این حس ما را قادر می سازد که برای روزها و سفرهای پیش رو برنامه ریزی مناسبی …
ادامه مطلب

رازهای موفقیت در تجارت الکترونیک مد و پوشاک

پشت هر داستان موفقیت یک راز نهفته است.  به ویژه بازاریابی محصول، صرفاً در مورد مفید بودن یا اصالت نیست. مشتریان امروزی یک محصول "ملموس" می خواهند. و در اینجا محتوای تازه و قابل باور مورد نیاز است. هدف نهایی جان بخشیدن به لباس و لوازم جانبی با کلمات و تصاویر است. برای محتوای مد، کاربران باید احساس کنند که ملزم به مالکیت محصول هستند. این بدان معناست که آنها …
ادامه مطلب
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش