بافینه-پرسشهای-متداول

چگونه میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما برای ثبت سفارش و خرید از فروشگاه اینترنتی بافینه پس از اینکه کالای مورد نظر را انتخاب کردید آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید

  • خواهشمند است اطلاعات تماس خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید

لطفا در هنگام ثبت سفارش و خرید کالا به موارد زیر توجه کنید.

1 – از رنگ, مدل, سایز و مشخصات کالا اطمینان حاصل نمایید.

2 – دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید.

3 – به تعداد کالا و مبلغ نهایی دقت کنید.

چگونه میتوانم قبل از ثبت سفارش از سایز انتخابی مطمئن شوم؟

در صفحه ی محصول با مطالعه قسمت “راهنمای سایزبندی” میتوانید از سایز خود مطمئن شوید.

چگونه مطمئن شویم بعد از ثبت سفارش، محصول به دست ما میرسد؟

در فروشگاه بافینه تلاش بر این است که کالاهای ثبت شده در سفارشات به صورت کامل به کاربران تقدیم شود، اما در صورت بروز مشکل در تامین یا موجودی کالاها، فروشگاه بافینه این حق را برای خود محفوظ می دارد که کالای دارای مشکل را از سفارش حذف کند و به کاربر از طریق پیامک، تماس یا ایمیل اطلاع رسانی شود.

آیا میتوانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم؟

بله میتوانید سفارش خود را ویرایش و یا کنسل نمایید.

آیا میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر, جهت انجام یک سفارش سریع و آسان و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان عزیز, امکان خرید آنلاین برای شما فراهم شده است که میتواند تجربه خریدی راحت را برای شما به ارمغان آورد.

پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول میکشد به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش با توجه به محل تحویل سفارش متفاوت است، عموما پس از تحویل بسته به پست برای تهران 1 الی 2 روز کاری و برای شهرستانها با توجه به مسافتشان نسبت به تهران

2 الی 3 روز کاری زمان میبرد.

سفارش ها چه زمانی به اداره پست تحویل داده میشود؟

همه سفارش های مشتریان, پس از طی مراحل پردازش در روزهای زوج تحویل واحد پستی میشوند.

در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ از حسابم کم شود چکار کنم؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین, شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد.معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت

را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت میدهد.در صورتی که پس از 72 ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد, با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.