شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات فروشگاه بافینه

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی فروشگاه بافینه به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه بافینه هنگام استفاده از پروفایل شخصی، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه بافینه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه بافینه از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه بافینه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه بافینه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه بافینه اقدام کند.
همچنین از آنجا که فروشگاه بافینه یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه بافینه استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید ، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه بافینه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

فروشگاه بافینه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات وبسایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
فروشگاه بافینه متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از وبسایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت فروشگاه بافینه، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه بافینه، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه بافینه جزئی از اموال فروشگاه بافینه محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه بافینه است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه بافینه محفوظ می‏‌دارد.
کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت فروشگاه بافینه و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای فروشگاه بافینه محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات فروشگاه بافینه، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. فروشگاه بافینه به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.
– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در وبسایت فروشگاه بافینه به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. فروشگاه بافینه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد.
– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
– فروشگاه بافینه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود.
– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در وبسایت فروشگاه بافینه، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای فروشگاه بافینه محفوظ است. فروشگاه بافینه در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به وبسایت فروشگاه بافینه می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

 ارسال سفارشات برای تمام مشتریان گرامی در سراسر کشور هم از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی و هم از طریق تیپاکس انجام خواهد شد .

مشتریان گرامی در طی پروسه خرید آنلاین ، می‌توانند روش ارسال محصول را بین دو گزینه انتخاب کنند . قیمت و زمان هر کدام از روش های فوق با یکدیگر فرق میکند که معمولا قیمت ارسال بوسیله تیپاکس بالاتر میباشد.

نکته) در هنگام انتخاب روش ارسال کالا، دقت فرمایید، و دقیقا قوانین را مطالعه کنید، فروشگاه بافینه هیچ مسئولیتی در قبال نخواندن قوانین توسط شما را ندارد.

نکته)فروشگاه بافینه،هیچ مسولیتی در قبال پیگیری و شکایات از پست ندارد.

نکته) در صورت برگشت مرسوله به هر دلیل هزینه ارسال و برگشتی به عهده خریدار می باشد.

تبصره و قانون : در مواردی که ارسال توسط شرکت پست یا تیپاکس انتخاب میشود ، مسولیت فروشگاه صرفا  تحویل سفارشات به صورت صحیح و سالم و در بازه زمانی به شرکت پست یا تیپاکس می باشد . در این موارد مطابق مواد 386 و 387 قانون تجارت کلیه مشکلات ناشی از حمل کالا بر عهده متصدی حمل و نقل بود و فروشگاه اینترنتی بافینه مسئولیتی در قبال تاخیر ارسال و یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز مشکل فروشگاه پاسخگو و پرداخت کننده خسارت نمی باشد .

هزینه ارسال

مشتریان عزیز در هنگام ثبت سفارش ، می‌توانند روش های مختلف ارسال و هزینه های مرتبط با هر کدام از آنها را مشاهده نمایند ، این روش ها بر اساس روش انتخابی ، حجم و وزن کالا های سفارش داده شده و مسافت تا شهر مقصد ، به صورت مکانیزه توسط سیستم  اداره پست و یا تیپاکس محاسبه می‌گردد .

نکته) هزینه ارسال درب منزل از خریدار توسط مامور پست و یا تیپاکس دریافت می شود. میزان مبلغ اعلام شده شرکت پست و تیپاکس بر مبنای تعرفه و ضوابط شرکت حامل و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و فروشگاه بافینه هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

 مدت زمان تحویل سفارش ها

سفارش های شهر تهران : مدت زمان تحویل کالاها در شهر تهران پس از ارسال سفارش،  2 تا 3 روز کاری میباشد. و برای بقیه شهرها 4 تا 7 روز کاری میباشد.

نکات مهم در هنگام تحویل سفارش

  1. مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، از سالم بودن کارتن فرستاده شده مطمئن باشد و بار را تحویل گیرد.

توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری ( کارتن بسته بندی شده دارای ضربه خوردگی نباشد) گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت. بنابراین چنانچه سفارش به صورت آسیب دیده به دست مشتری برسد، مشتری می پذیرد که خود پیگیر حق و حقوق خود از شرکتهای مذکور باشد. و در این خصوص مسولیتی بر عهده فروشگاه بافینه نمی باشد.

توجه: تمامی بسته ها و کالا های ارسالی ، حتما قبل ارسال داخل انبار فروشگاه بافینه بررسی و سلامت آن چک و سپس بسته بندی میگردد.

تبصره 1: چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و ضمن تهیه صورتجلسه، موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نماید.

تبصره 2: در هنگام دریافت کالا از شرکت پست و یا تیپاکس، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن و درخواست صورتجلسه، بلافاصله موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد. در ضمن در این موارد همانطور که در سطرهای بالاتر ذکر گردیده است، پرداخت خسارت بر عهده شرکت پست یا تیپاکس میباشد.

فروشگاه بافینه همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

سرویس مهلت تست 7 روزه فروشگاه بافینه

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، فروشگاه بافینه با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه بافینه کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه فروشگاه بافینه، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط فروشگاه بافینه دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

شرایط اعلام ایراد کالا

  • جهت جلوگیری از تضییع حقوق مشتریان محترم، و اعتبار فروشگاه، تمام کالاها قبل از ارسال توسط فروشگاه بصورت کامل بررسی و بعد از اطمینان و تایید سلامت کامل کالا، برچسب سلامت کالا نصب، سپس بسته بندی و ارسال می شوند.
  • مشتری از زمان دریافت بسته 24 ساعت فرصت دارد تا اگر به هر دلیل کالا دارای مشکل بود این موضوع را به فروشگاه اطلاع دهد. لذا بعد از گذشت این زمان، امکان پیگیری وجود نخواهد داشت.
  • مشتری موظف است بعد از دریافت بسته، از روند باز کردن بسته و تست محصول، بصورت پیوسته و بدون قطعی فیلم بگیرد تا در صورت وجود ایراد در کالا برای فروشگاه ارسال نماید. لذا در صورت عدم فیلمبرداری از روند باز کردن بسته و تست آن، فروشگاه از پذیرش ایراد و مشکل در کالا معذور می باشد.

توجه داشته باشید که هزینه بازگشت کالا به عهده خریدار محترم می باشد.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه بافینه به اتمام برسد، و فروشگاه بافینه امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

محتوا

فروشگاه بافینه نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است فروشگاه بافینه تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط فروشگاه بافینه دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در وبسایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
وب ‏‌سایت فروشگاه بافینه هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و سایت فروشگاه بافینه تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در فروشگاه بافینه مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در فروشگاه بافینه قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، فروشگاه بافینه نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، فروشگاه بافینه موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

نمایندگی

فروشگاه بافینه در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی فروشگاه بافینه اطلاع دهید.

قوه قهریه

فروشگاه بافینه خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

پیگیری اجناس شکستنی

تیم بسته بندی سایت فروشگاه بافینه به صورت دقیق و منظم محصولات شکستنی را بسته بندی کرده و موقع تحویل به پست هم بیمه میشود اگر محصولات ارسالی توسط پست و تیپاکس، هنگام تحویل از مامور پست دچار شکستگی و یا خرابی شده باشد تمامی مسئولیت آن به عهده مشتری میباشد و برای دریافت خسارت باید خود به شرکت پست مراجعه فرمائید.