از هنگام ثبت سفارش تا زمان خروج سفارش از انبار فروشگاه ، می توانید به حساب کاربری خود رفته و روی گزینه سفارشات کلیک نمایید تا از وضعیت سفارش خود ( در حال بررسی - در حال آماده سازی - ارسال شده - تکمیل شده - لغو شده ) مطلع شوید
بعد از اینکه سفارشات توسط همکاران ما تحویل شرکت پست و شرکت تیپاکس گردید ، کد رهگیری مرسوله به مشتریان پیامک میشود ، و شما مشتریان می توانید با توجه به نوع شماره مرسوله (پست یا تیپاکس ) روی گزینه رهگیری مربوطه کلیک کرده و کد رهگیری را وارد نمایید تا از موقعیت بسته سفارشتان تا زمان دریافت آن مطلع شوید